uppsi uppsi...

jag är nyhemkommen från enheten, det vart inte mycket till samtal med åsa idag inte, med tanke på att jag inte kan prata utan att låta som en rostig walkietalkie. men vikt togs och woops! upp ytterligare 1 kg, greatness, nu rusar det fullständigt iväg... semlor, kakor, glass och annan skit slinker ju ner, jag tänker att "äh jag kan unna mig, går inte andra upp av det så gör inte jag det heller", men ack så fel, jag äter ju faktiskt tre gånger så mycket mat + dricker näringsdrycker som alla andra inte gör, så jag GÅR faktiskt upp, bevisligen. jaja, jag måste ju upp för att bli av med dessa drycker och för att få börja träna. som jag ju verkligen vill. jag funderar ganska mycket på vad det kan tänkas bli... blir det handboll igen tro? det var ju det jag levde för förut, jag älskade att springa på kontringar, köra lite fult och sen att jag fick utvisningar och hårda ord av tränarna, det var ju bara en grej som hörde till. (de var faktiskt väldigt nöjda med mig för det mesta)

oj, nu är det mat, indisk lammgryta med naanbröd blire! mumsi, jag återkommer sen :)

update; eftet lunch.

hej igen!
ja nu sitter jag här, mätt och belåten(?). grytan var så himla god, och naanbröd är ännu godare och så hittade jag ett par indiska chips, de heter typ padumas eller nåt, skitgoda!  och så avslutades lunchen som vanligt med 2 frusna nd...

ja och nu har jag spikat mina helgplaner också, iallafall fredagkväll och lördagkväll. inget festande nu inte, nej det blir mys hemma med emma imorgon (om inte någon rolig filur hör av sig och meddelar partyparty, då kan det ju hända att vi överväger att förflytta oss) och sen på lördag ska jag in till stan och äta maat med christoffer. jag tror och hoppas vi får en trevlig kväll, dock utan efterhängsna brudar med kameror, he-he-he.

jag vet inte riktigt vad jag ska ägna mina timmar åt nu under eftermiddagen... det ser ut som om jag får sätta mig vid skrivbordet och räkna lite matte, ty jag har missat 3 lektioner nu eftersom jag varit sjuk. men det gör mig faktiskt ingenting, jag är ju som några av er kanske vet en liten matte-nörd, jag älskar matte! (det var inte ironi, vill jag bara poientera...) jag lär uppdatera bloggis senare idag, tills dess får ni ha det så bra! pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Även om det är jäklit svårt, försök att tänka "ju tidigare i livet man får hjälp, mer tid finns det för det riktiga livet". Jag fyller 22 år i oktober å mitt liv är exakt likadant som när jag var 16 å hela skiten började. BARA för att jag inte fick någon/vågade be om hjälp. Och jag kan lova dig att även om det känns som det viktigaste i livet att vara smal just NU så finns det så sjukt mycket andra saker som är högre prioritet. Hälsa, vänner å LIVSGLÄDJE, för att nämna några. Kroppen tar ju otroligt mycket stryk av vår livsstil också, men det har ju säkert hört 1 miljard gånger förut. Alla sa det till mig också, jag trodde dem aldrig men nu har min kropp börjat säga ifrån på allvar. Illamående å ofrivlliga kräkningar är inget roligt. Järnbrist å ett skelett som kan liknas med en pensionärs. Glammigt som fan. Behöver jag säga att jag inte orkar något heller, började skolan igen i november 08, har nu fått ta en paus eftersom jag inte kan koncentera mig på plugg... Jag ska läggas in snart, för första gången i mitt liv å jag är livrädd. Mat minst 6ggr/dagligen å ND?? Men det är nu eller aldrig, jag vill inte leva såhär längre. Hoppas du också får känna så en dag, JAG LÄNGTAR efter livet... Du är ung å borde va rebell å skaffa massa dumma erfarenheter, du borde leva spontant å inte bry dig om morgondagen. VI missar mycket i våra liv å ungdomen får man aldrig tillbaka. ÅH sorry för allt tjat å kladd men summan av kardemumman å de jag ville ha sagt ÄR att du är så sjukt VACKER å trots att jag inte känner dig så märks det att du är en GENOMGOD tjej som sätter alla andras välmående före sitt eget. DU FÖRTJÄNAR att vara lycklig å må bra! LYCKA TILL SÖTA TJEJ!!!

2009-01-29 @ 13:42:19
Postat av: Lina

KÄMPA GUMMAN!

VI KLARAR DET HÄR!

2009-01-29 @ 16:11:55
Postat av: josie

saknar dig kotten. <3

2009-01-29 @ 18:41:11
URL: http://jsefin.devote.se
Postat av: Amalia

Hej fanny! Kämpa på tjejen. Men varför tar du två nd på samma gång? Kram

2009-01-29 @ 21:42:42
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback