+a en semla?

jaha, dagen började som så att vi alla försov oss. eric slängde i sig favoritfrukosten ägg och bacon på exakt 6 minuter (jag kollade klockan) och sedan springa till bussen. mamma är ledig den här veckan och jag är som sagt rätt o-frisk. efter frukost gick jag och la mig och väcktes av telefonen, det var andrea som ringde. jag överdriver inte när jag säger att jag lät som en dammig radio i rummet bredvid, men hon verkade uppfatta det jag sa iallafall :)
sen gick jag upp och åt lunch, som avslutades med en halv liter glass, eller rättare sagt 2 frusna näringsdrycker. så om ni blev impade av mitt kcal intag i enbart glassform - ha! det var alltså ungefär det 4dubbla av det ni först misstänkte... hm, känns ju måttligt kul. och så kommer mamma hem med semlor också. som vi ska ha till eftermiddagsfikat. jag säger ju det - jag göds. äckligt, jag vet. men gott, det är det också.

oj, nu ropar mamsen att det är dags, semlan står på bordet och kaffet är klart! lika bra att springa ner och proppa i sig den och ha det överstökat. och så ska jag njuta lite också, såklart.


SS -Snygg Sjukling
taggad att mumsa en semla?
nej.

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha du lät nästan som dammig radio, men det blir bättre snart :) Krya på dig vännen <3

2009-01-28 @ 15:15:32
Postat av: Anonym

varför två st nd på samma gång?

2009-01-28 @ 16:58:56
Postat av: Anonym

du börjar redan bli finare i ansiktet tjejen!

2009-01-28 @ 20:13:56
Postat av: ditte

du är SNYGG! massa puss på dig och krya på dig! vi ses när jag kommer hem det är Tok Bestämmt!

Kärlek

2009-01-28 @ 21:47:41
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: emmis

du är så sjukt gullig raring! men fortf riktigt smal..

ville bara säga att jag älskar dig! I adore you.

2009-01-28 @ 22:03:25
URL: http://epaulina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Njut av din semla och många fler. Min syster dog i anorexi förra veckan.. Jag tror att det var såna som du och många fler som hon ville hjälpa genom sin blogg. Låt hennes dröm besannas... // Bror till Eli

2009-01-29 @ 20:22:57
URL: http://thebestlittlegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Njut av din semla och många fler. Min syster dog i anorexi förra veckan.. Jag tror att det var såna som du och många fler som hon ville hjälpa genom sin blogg. Låt hennes dröm besannas... // Bror till Eli

2009-01-29 @ 20:23:20
Postat av: Broder

Njut av din semla och många fler. Min syster dog i anorexi förra veckan.. Jag tror att det var såna som du och många fler som hon ville hjälpa genom sin blogg. Låt hennes dröm besannas... // Bror till Eli

2009-01-29 @ 20:23:37
URL: http://thebestlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback