pepp!

min hals gör så ont, stackars stackars mig!! det bränner, ajaj.

jag har nu i ungefär en och en halv timme ägnat mig åt en rätt kul sak, nämligen att sätta upp bilder från fotograferingarna med steph och simone. det blev fint så fint. jag satte upp allihop på garderobsdörrren, tänkte att då kanske jag känner mig lite bättre till mods varje morgon då jag öppnar den och känner mig som fulaste tjockisen. för bilderna är verkligen fina. (hur pass mycket stephie redigerat dem vill jag inte ens veta)





nej nu ska jag hoppa in i duschen! för jag hoppas på skola imorgon, och för tillfället känner jag mig otroligt äcklig, efter att ha gått i t-shirt och shorts i över 2 dygn i sträck. om det blir skola återstår att se, jag tvivlar... men på morgonen ska jag iallafall till sjukhuset och åsa. hoppas det går bra, då är jag nöjd. och vad som är bra ska vi inte ens prata om, för jag är så otroligt delad på den punkten...

Kommentarer
Postat av: maria

Det blev ju jätte fint =)

Hoppas det går bra för dig imorron<3<3

2009-01-28 @ 18:12:20
URL: http://sockannn.blogg.se/
Postat av: maria

thanks Fanny, you made me feal a bit better<33

Och ja du har så rätt dem fattar inte ett piss<333

din msn?? =)

hjärta på dig din underbara unge<3

2009-01-28 @ 19:28:14
URL: http://sockannn.blogg.se/
Postat av: Sus

Fin är du då du vaknar på morgonen med sömn i ögonen och håret åt alla håll.

Finare blir du då du får duschat och gjort dig iordning sådär så man trivs.

Finast det är de gångerna du går ut i dina favoritkläder, lagt extra tid på hår och smink, precis sådär som man aldrig egentligen hinner.

Men du är alltid minst fin :)

2009-01-28 @ 21:29:19
Postat av: Anonym

Joo, det är nämligen en kompis syster som har skrivet den. Så jag tänkte om du hade läst den, för hon var i en liknande situation som dig. Och hon beskriver även vägen för henne ut från allt.

2009-01-28 @ 23:01:29
Postat av: Anonym

Joo, det är nämligen en kompis syster som har skrivet den. Så jag tänkte om du hade läst den, för hon var i en liknande situation som dig. Och hon beskriver även vägen för henne ut från allt.*

2009-01-28 @ 23:01:49
URL: http://flashh.blogg.se/
Postat av: elle

KOM TILL SKOLAN DÅÅ

2009-01-29 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback