afganistan

fortfarande i schweiz, fortfarande sjuk, fortfarande tjockis.
nåt mer någon ville veta?
nej precis.

men ändå - jag har inget roligare för mig än att blogga lite just nu så.

för er som undrar så skiner solen här och klockan nio på morgonen är det 40 grader i solen.
vad den egentliga temperaturen är (dvs i skuggan) vet jag inte,
för av någon anledning har vi bara en termometer - och den i solen.
jag har egentligen bara 4 saker på min to-do-list idag;
gå ut med hundarna, handla mat, laga middag, ringa mamma.
precis lika slappt och tråkigt som vanligt alltså.
nu funderar jag dock på att ta mig ut till poolen och låtsas att jag faktiskt får färg.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback