för mycket av det goda ?

jag tror gårdagen och nattens intag blev överväldigande för min kropp.
idag har jag sovit till nu, och när jag gick upp för att ta mig till gymmet
pallade min hjärna inte trycket och tempen visade feber.
buhu, jag hade verkligen behövt träna idag.
igår hade jag och andrea en riktig myskväll a la oss.
hämtmat, godis, cholad, naturgodis, ben and jerrys var planen.
sen hittade vi två liter mer glass, en present-chokladask, frysta bär,
brie-ost, lufttorkad skinka, knäckebröd, frukt
osv osv osv...
andrea är mitt yttersta vittne om hur sjukt mycket jag faktiskt äter,
det blir alltid lika spåårat mycket (och gott) när vi myser.
två filmer sågs också, stockholms boogie och taken.

idag är min sista kväll hemma (hemma i sverige dvs)
och egentligen hade jag velat feesta.
blir nog inge, inte om min kropp ska strejka såhär...
så jag ska äta middag med mamma
(alltså - jag äter mat hon äter några skedar yoghurt, hon blev väldigt sjuk efter turkiet,
men som tur är var det inte svin-influensan, dock slutar jag berätta där, no details)
och om jag bara lyckas övertala henne så ser vi på film.
det är en jävla konst att få min mor att sätta sig ner och se på film, kan jag meddela,
men ikväll ska det nog gå, i make the puppy-eye ...

förresten, vill ni veta hur jag tog mig hem imorse?
jag blev körd i britney spears privata buss av hennes sverige-chaufför.
att det luktade massa rök, var väl ungefär allt jag i mitt
aningen trötta tillstånd kunde konstatera klockan 09.34
men en merit är det väl, ehehe, eller ?


detta är min flickvän. ohja


my biggest love (jaaa, efter andrea, såklart) - sushi.


mumsi - glass och frysta bär
(notera de matchande shortsen jag fick låna, minen är dock inte
värd att notera, jag tror jag var rätt sugen på glass, helt enkelt)

 
dags att åka hem franny !

XoXo

Kommentarer
Postat av: manda

sushi är KUNG :) grymt gott :)

2009-07-17 @ 11:01:59
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback