"baybe" - carita rehn 16 år.

om cirkus 28 timmar sitter vi på flyget.
jappjapp.

jävla gothia towers säger att vi inte får bo där i augusti när jag och dea drar till göteborg.
för vi är under 18.
kul att vi ringde dit och kollade upp allt sånt här innan vi bokade.
kul att de uttrykligen sa att det var lugnt att vi bara var 17,
bara målsman ringde eller mailade innan vi kom.
jävla idioter.

något som däremot ÄR kul är att emma igår tog svenskt rekord i 50 m rygg!
inte bland juniorer (det hade hon såklart redan)
utan på riktigt.
ingen svensk har någonsin simmat snabbare än hon på 50 m rygg.
ballt, och stort grattis!
inte för att jag tror hon läser det här, men om.
annars grattis ändå.

jag ska visst på festival i sommar.
i schweiz.
cool!
jag gillar pappa extra mycket ibland.
lina är sugen på honom förresten.
"FILF"

nu ska jag duscha.
ikväll ska jag äta på grekens.
mumsi.
sen - var är festen?
jag har godis, dvs allt jag behöver för en myskväll hemma i min ensamhet.
ifall ingen hör av sig eller inget händer.

vad hade ni gjort om inte min blogg funnits?
ni hade levt helt ovetande om dessa viktiga händelser.
shit, det finns sann godhet.
i form av fanny roethlisberger.

XoXo

Kommentarer
Postat av: emma

haha, klart jag läser :) tack tack, och hoppas det löser sig med göteborgsresan :)

2009-07-03 @ 21:14:43
Postat av: emma

haha, klart jag läser :) tack tack, och hoppas det löser sig med göteborgsresan :)

2009-07-03 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback