buhu-huhu

jag hatar filmer med klyschigt lyckliga slut, ja.
men filmer ska inte vara sådär sorliga eller hemska att jag typ vill
sätta upp en fond för stackars människor som oskyldigt drabbas
av något av livets missöden eller genomlider förfärliga tragedier.
jag vill för fan bara se en bra film.

det var en himlans bra film.
och jag har ätit underbart god pizza plus 2 liter glass.
heja fettsugningens genombrott.



och för den som inte kan sova/festa/roa sig på annat sätt nu ikväll utan att veta,
så ja jag mår fortfarande dåligt.
feber och ett huvud tyngre än min nu för tiden alltid så fullproppade mage.
jag missar festen jag så gärna gått på hos grabbarna i sigtuna.
jag kan ev. missa oasis, lovebugs, glasvegas och alla de andra bra artisterna på lördag.
ja men hejhopp man får vad man förtjänar i guess..
akon skrev iallafall till mig idag (!)
jag ska fan till turkiet senare i sommar igen.
saknar mina män och våra omvända dygn.
jag och syster-yster.
kanske följer vonnie och carrie med också?
vore ännu bättre.

Xoxo
-nu ska jag hitta osten.


Kommentarer
Postat av: Hanna

OM DU ÅKER TILL TURKIET SÅ SKA JAG FAN MED!

2009-07-16 @ 23:19:31
URL: http://nubbly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback