choklad och vitlöksbröd

vill ni se en dålig film?
se borat.
vill ni se en ännu sämre film?
se brüno.
japp, jag har sett den (med helt fel person - min pappa)
och japp, den var riktigt jävla dålig.

jag vill ha en hund.
dels för att ha bredvid mig i sängen och myspysa med,
(får inge bättre, nivet)
och för att kunna gå på långa promenader med.
här nere har jag gått en timme varje dag med två av de tre små
energibollarna som studsar runt här och hårar alldeles för mycket.

just det - som tidigare nämnts har jag åter igen laddat med choklad.
16 fina kakor ligger nu i min kyl och har ännu ingen adress uppe i sverige.
(förutom att andrea ska få, ditte såklart, lina givetvis, och sofie har beställt en,
och så ska nån vara till det ev. skärdgårdsmyset med elin, jojjo och nicklas)

så... hör av dig om du är intresserad!
blir det som sist att många vill ha, då är det motivering som avgör.
ovanstående är liksom självklara,
deras motivering är att de har en alldeles speciell hjärteplats hos mig.
thats it.

nu, mina vänner, nu ska jag handla mat.
tror vi får gäster ikväll.
jo, vi får nog gäster.
hörde något om vitlöksbröd till apèritif.

XoXo

Kommentarer
Postat av: bella

Sv: gud vad söt du va :D tack så jätte mycket (K)

2009-07-24 @ 12:41:24
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: amanda

jag VILL hemskt gärna "ha" en utav dina chokladkakor :) älskar choklad, gärna de mörka varianterna. har blivit en riktig finsmakare på äldre dar ;) min favorit är lindts med 85% kakao, åt det bittra hållet. MUMMA. har aldrig testat ÄKTA scweitzitsk (hallå stavning?!) choklad, men skulle med stor säkerhet UPPSKATTA landets kakaokakor :) hihi :)

2009-07-25 @ 09:35:58
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: mitzvi

är jag bortglömd? skicka choklad :'( saknar dig. kul att den där amanda verkligen motiverar. men jah kan ju säga såhär att jag brukar ligga med dig!

2009-07-26 @ 15:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback