dagens svammel

jag är så sjukt jävla trött.
just so you all know.

stockholm med carita den coola i eftermiddag.
innan dess gymmet och farväl-kram till andrea bebi som sticker.
fast det är väl egentligen jag som sticker,
på lördag ska jag och carita (tillsammans med louise, yvonne, mor, bror och moster)
till turkiet juuu.
underbart.

ska alldeles strax över på middag hos dem också, carita med familj alltså.
trevligt. fast jag vill bara ha mat och sen hem och sova.

koffeintabletter är fortfarande fantastiska,
men börja inte.
jag blir jobbigt skakig och yr ibland.
fast det kanske beror på dosen..
en sak jag funderat över,
kan det kanske vara lite inte-bra att blanda dem med typ ipren?
öh och alkohol?
jag tror det är rätt o-bra.
men jag lever !

äh, jag orkar inte skriva mer nu.
och ingen orkar läsa mer heller.
XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper man tabletterna:)?

2009-07-02 @ 19:19:20
Postat av: Evina

Är det sådana man köper på affären bara, typ, som halstabltter? Elr:P?

2009-07-02 @ 19:20:29
URL: http://evinas.blogg.se/
Postat av: lorena

Du skrev en så otroligt ärlig, sjuhelsikes bra kommentar till en av bloggosfärens alla "kämpande" anorektier nyss. Tack tack tack för att det finns fler som fattar att man ska till att bli helt frisk och fri och inte bara ätande.



Puss och snutt från en gammal avdankad exanorektiker :p

2009-07-02 @ 20:22:16
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Sean

Det är lugnt att blanda med ipren. Effekten blir större. Treo är i princip huvudvärkstablett med koffein.



Och om du blandar med alkohol minskar alkoholens effekt, som när man nyktrar till när man dricker kaffe.



Vill bara visa att jag vet. Mehehe

2009-07-05 @ 14:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback