good morning sunshine

yeepp jag är hemma,
har bara vänt på dygnet och allmänt haft det "fullt upp" sen jag landade.
oc-maraton, kallas det tydligen.
jag har återtagit - och förmodligen ätit tillräckligt för tre -
mitt godis intag som var på noll under schweiz-trippen.
choklad är ett av gudsverk, likaså glass.

inatt skrev jag förresten ett mejl till rektorn på jensen i uppsala,
och antingen idag eller kommande dagar ska jag ta kontakt med fler skolor.
spännande att de vart jag hamnar till hösten !

idag ska jag träna och träffa åsa, det är allt jag vet.
kanske sova lite till nu ?

XoXo

och en sak till, ni som kommenterar i stil med "när du säger hur ful du är,
tänk hur du sårar andra som faktiskt ÄR fula" (eller ja, tjock eller så)
,
jag vet inte vad jag ska säga mer än, grattis, ni verkar ha ett bra liv,
för ni har tydligen inte varit i sitsen där man verkligen hatar sig själv.
det handlar inte för fem öre om andra, ofta inte ens om hela sanningen,
det är en känsla. en känsla som för mig är sanningen, det är ju det jag ser.
men jag vet att de flesta inte fattar, de som inte varit där fattar inte.
så är det bara.

update:
kommentaren jag fick, där någon som precis som flera andra säger att om jag nu tyckte jag var ful på riktigt skulle jag inte lägga upp bilder eller söka till MIKAS.  åter igen, en person som inte fattar :)
MIKAS - jag skickade ett mejl EN gång för att testa min tur efter att ha fått rådet av olika människor i mitt umgänge. de ville ha mig, klart jag tackar ja. sen allt med andra fotograferingar med steph, modevisningen för unsigneddesign, ev möte med designers, modevecka och sånt - det har jag själv inte letat upp. det har "kommit till mig", så att säga..
sist, lägga upp bilder? om inte noterat så gillar jag att redigera, och det är liksom lättast att ta bilder på sig själv.. japp.


Kommentarer
Postat av: roxy

still, vad hände med guc?

2009-07-29 @ 10:16:22
URL: http://pimpstyle.blogg.se/
Postat av: Hampus

Åhh! Hem, ljuva hem,. :=



Hur kommer det sig att du letar efter en annan skola?

Är det själva skolan eller programmet du försöker byta från? Nyfiken bara.



Hälsa Nyström från mig.

2009-07-29 @ 11:04:14
Postat av: Anonym

om du nu tyckte att du var så fruktansvärt ful skulle du ens aldrig skicka en modellansökan till mikas, du skulle vara övertygad om att de aldrig skulle vilja ha dig och inte ens ha en tanke på att du skulle kunna bli modell , och du skulle inte lägga ut bilder på dig på din blogg och så vidare

2009-07-29 @ 22:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback