"he died with his eyes closed, but with his heart wide open"

har just sett en mycket bra film (snacka om kvalitetsskillnad mot Brüno..)
the bucket list, heter den förresten - SE SE SE !

ska försöka sova nu, morgondagen är min sista (!) dag här..
upp tidigt och gå ut med hundarna innan vi åker och kollar hopptävlingar.
hurra så roligt.
men är det att åka till farföräldrarna och vara gulliga lilla enda barnbarnet som gäller
(och le och nicka ivrigt när de åter igen kommenterar hur lååång jag blivit, fast jag inte växt en mm sen sist)
de befinner sig i sommerstugan vid sjön i den delen av landet där jag kan räkna till
tolv och ungefär där slutar mina språkkunnigheter. ja, det är franska delen alltså.
bada lär jag göra, kanske sticker jag och papsen ut med båten, och så ska vi grilla.
vi har 6 stora strutsfiléer, 2 kyckling, 2 lammfiléer, 2 "fläskbitar", en jättekorvsnäcka
(den är verkligen jätte, typ pizzastorlek) och så två andra tjocka schweiziska grillkorvar.
och eh, vi är 6 pers.
ibland är pappa liiite för ambitiös.
så nepp, ingen risk att jag somnar hungrig imorgon heller!

men ja som sagt, dags att sussa nu.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback