inne ute mitt i

godmorgon
jag vaknade nyss och eftersom liz absoluuut inte hade tid att äta frukost med mig och pappa jobbar så
gjorde jag mig en god tallrik med olika ostar och färska aprikoser vi har tusentals av i trädgården här ute
och satte mig en snabbis här för att äta.
planen för dagen är (iallafall för mig) rätt oklar.
iallafall efter 11.30 då far min återvänder från jobbet.
innan dess ska jag ta ut hundarna som vanligt på vår fina lilla runda,
och eh, det är väl ungefär allt jag vet.
jag skulle vilja hinna gå in till "byn" och kolla i klädaffären som finns här
(ja det finns en, och självklart är det bara just EN, men den är faktiskt rätt bra) ,
och så leta efter en såndär satans ciggautomat, jag har ju en beställning att leverera..
sen efter lunch är det säkert meningen att jag och pappa ska göra något tillsammans.
jag hoppas han finner sig i att ligga vid poolen.
för jag är inte på humör att klättra i berg eller gå på museum eller liknande.
jag har hemlängtan och börjar få allvarliga abstinensbesvär efter umgänge.
och godis ! herre min skapare, jag har inte fått godis på typ.. 9 dagar !!
lika bra det, min kropp behöver nog rensas.

vilket jävla babbel det vart.
totalt ointressant och tråkigt och.. väldigt ointressant är väl en bra sammanfattning ja.
så jag tar och klär mig och drar ut i skogen med vilddjuren som vilar vär vid mina fötter.
hoppas ni har en roligare dag än mig.
eller nej förresten, det hoppas jag inte alls, då blir jag bara ännu mer
deprimerad av att sitta här nere helt själv och dyster.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Klart jag får, mer ett ironsikt, konstigt inlägg för att se folks reaktioner.. ;)

Jag tror dig inte!

2009-07-25 @ 13:28:41
URL: http://ekologiska.devote.se
Postat av: Agnes

Sv: Tack, du är med sjukt snygg! :)

Okej, jo men samma här, jag är så pass frisk som jag kan bli. Fortfarande måååååånga dumma tankar + att jag är underviktig, men jag är ju inte dödssjuk längre och jag orkar med livet.

Tror ej det är någon åldersgräns för jag aldrig behövt visa leg när jag köpt det :P

2009-07-25 @ 14:04:35
URL: http://agnysivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback