jag vill också

jag vill också skratta och känna att det är äkta
jag vill också le för att jag mår bra på riktigt
jag vill också slappa bara för att jag känner för det
jag vill också träna bara för att det är roligt och hälsosamt
jag vill också njuta av allt det goda, kanske lit onödiga, jag äter
jag vill också helt spontant kunna sticka iväg en kväll jag har tråkigt
jag vill också vara tillräcklig
jag vill också få känna att jag är speciell
jag vill också älska någon som älskar mig tillbaka

kommer jag alltid leva i en dimma?
kommer jag aldrig slippa alla dessa stunder av dödslängtan?

Kommentarer
Postat av: Amalia

Alltså, det jobbiga var att jag INTE tog nd den veckan.

2009-07-03 @ 00:03:18
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har tagit mina ord!

känner precis samma sak som dig.

men, den dagen kommer nog för oss också, någongång.

efter regn kommer ju solsken!

2009-07-03 @ 14:08:44
URL: http://thisismygetaway.blogg.se/
Postat av: Hampus

You speak as "Wise Chief". Nej men allvarligt så är det ganska pricksäkert beskrivet.



Vill önska glad sommar dock!

2009-07-03 @ 14:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback