snabbis

snabb fråga;
hur många pro-ana läser min blogg?
och isåfall - varför?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är ex. pro-ana, precis som du. Jag läser din blogg som någon slags självterapi. Det är skönt att veta att man inte är ensam om att kämpa. Jag har läst din blogg ganska länge nu och måste bara säga att du är väldigt stark! Du har kommit så långt och hela tiden lyckats vara förbannat vacker!

2009-07-17 @ 05:22:25
Postat av: .

Jag gårigenom allting nu och tycker att det är extremt jobbigt. Har följt din blogg i ca 1 månad och anser det vara den bästa bloggen jag vet. Du ger mig mod att väga äta nya saker (+frossa på natten :P) och det är skönt att se hur långt du har kommit vilket inspirerar mig oerhört. Keep it going!

2009-07-17 @ 12:44:09
Postat av: Gabriella

Jag är också ex pro-ana.

& har följt din blogg länge länge, minns inte exakt hur länge, men lång tid iaf.

Du ger mig inspiration för att kämpa mot friskhet (är fortfarande sjuk) & jag beundrar dig extremt mycket!

Jag vet hur mycket du kämpar & hur jobbigt du har haft det, tusen lycko kramar till dig!

2009-07-17 @ 17:04:42
URL: http://gabriiellas.blogg.se/
Postat av: ....

läser din blogg ibland, ja ä pro-ana o ja vill bara se hur de går för dig. tycker du ä stark.

2009-07-21 @ 16:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback