sol, bad, pizza och choklad

gårdagen bestod av lite gymmande, sen sol och bad vid sjödins pool med massa folk.
det var trevligt och skönt.
jag vill ha pool!
la in förslaget till rune (gårdstomten som bygger allt på gården)
får se vad som händer.

sen vart jag och andreis sugna på pizza.
så vi stack till alsike och fick varsin goood pizza.
sen kom suget efter naturgodis.
efter en snabb visit hos jules så stack vi alltså till ica för att ladda med godsaker.

jag tog en tripp förbi grannarna på macken här som bjudit på middag.
där var ju mor min och jag kommer lagom till efterrätts tårtan.
behövligt, ehehe..
sen fick jag till slut slänga mig i soffan till dåliga mord med ett enormt utbud av gott.
jag däckade senare där och vaknade vid 6.
mindre gott.

nu har frukost intagits och jag ska ta mig till gymmet.
sen blire uppsala för att träffa en gammal vän.
sen kommer även bästa vännen in för sushi-kek.

goda odds för även denna dag alltså.
XoXo


saknad-söt-andrea


såkallat pool-häng


snyggis slynan her self


jag hade faktiskt solen i ögonen hallå!?
inte fan så lätt att vara snygg då OCKSÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback