some more goodies

med en beställningssedel lydande ost, choklad, vin och cigg
så drar jag mig nu mot landets vackra huvudstad - bern.
pengar har jag för en gångs skull (vore kul om jag hittade något till mig själv också)
men ingen vidare lust att ställa mig under provhyttsljusrör och prova kläder jag borde men inte kommer i.
så nej, blir nog att göra av med mynten till gödning även till mig själv.
jag har förresten blivit rätt frisk igen,
efter en 6 dagars brutal huvudvärk och därav tusen miljoner tabletter
"pappa veterinär har alltid nåt hemma"
och från och med imorgon är (den enda) mannen i mitt liv ledig igen och då ska vi hitta på något.
jag älskar honom, ohja.
han och liz (frugan) hjälper mig också hitta ny skola nu när jag är här.
kockutbildningar finns det gott om här nere, som man inte behöver ha gått klart gymnasiet för.
blir nog inte riktigt så bra, men oj vad jag inte är sugen på GUCs journalistik till hösten..
om inte schweiz eller utomlands så hoppas jag iallafall verkligen på ett skol- och linjebyte.
som sagt, bara så ni vet.

nu ropar liz - taxin avgår!
XoXo

Kommentarer
Postat av: stephy

du får fan inte flytta dit. alltså DU FÅR INTE . nej du får verkligen inte. det vore som att en del av mig försvann. flyttade långt bort. en del som jag inte klarar mig utan. HELVETE fanny. flytta inte. börja mode / styling med mig! <3

2009-07-22 @ 10:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback