update from turkeey

jahaja.
i tukiet nu ja. GULD.
och saklart finns inte bokstaverna med ringar och prickar over.
hatar sana tangentbord.
men antar att salange man inte har varre problem sa ska man inte klaga.

tog mig en timme har vid datorn idag, ar lite sma-seg.
gardagen var lite for kul tror jag nog.
vi ar nu stammisar pa en bar/klubb som heter cuba.
vi alskar den, de har alltid har happy our och for varje gang vi bestaller bjuder var egna jack sparrow,
som vi kallar honom, pa en shot.
detta resulterar i glada tjejer!
igar (inatt) slangdes jag desstutom i havet 2 ganger av vara brittiska nya vanner luke och john.
jag var som tur var in a "happy mood" sa de fick inget vidare straff for sin gymma handling.

vi skriver ner roliga kommentarer vi faller ocksa,
blocket far inte lasas foren vi aker hem, men det kommer bli mycket skratt da iallafall.
yvonne och jag ar ratt bra pa att slanga ur oss korkade eller ovanligt fyndiga saker..

nu om mindre an en halvtimme ligger jag och far en helkropps-massage pa hotellets wellness avdelning.
underbart, fick lyxvarianten billigt (sjalvklart lyckades jag charma killen vid bokningsbordet) och den innebar
hela koret med heta stenar och sant.

jag saknar alla fina vanner, mycket,
men maste saga att jag, carita, louise och yvonne har det fantastiskt bra har nere.
jag vill aven tillagga att jag i dagslaget har rekordet med 5 intagna pizzor pa 3 dagar.
status.

turker ar lite laskiga.
inatt nar jag och carita gick hem foljde tva killar/mann efter oss hela vagen, 
en gang stannade de och den ena sa pa fullt allvar:
"come to my apartment, i want sex" 

nu ska jag sluta skriva,
for jag kan inte lagga in bilder och jag ska snart pa massagen.
aterkommer hemifran!
XoXo

Kommentarer
Postat av: andrea

baby. saknar dig. har ingen täckning här så vi får höras på internet. men jag hoppas du har det dunder där nere. puss

2009-07-09 @ 01:13:17
Postat av: smacken

"come to my apartment, i want sex" varför inte liksom haha

2009-07-12 @ 15:26:28
Postat av: LP

Massagen? är det sån hamami? eller vad det heter haha.. sjukt skönt isåfall! älskade det när jag var där. Bara för att vi blev filmade fick vi det gratis, det som egnetligen gick på 750:-. Dom skulle ha det i någon tv-grejs. Turkisk tv, har jag alltså varit med på. GREAT! (Y) haha.



Men jag håller med dig. Dom är läskiga, turkarna. SÅ jävla på! "svenska flicka" skriker dom överallt och nästan drar in en i affärerna och allt. Wuh.

2009-07-12 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback