äckel

imorgon ska jag fota med steph igen.
för hon har ny kamera, gertrud heter den tydligen. (<3-rud)
den kostade hela tretton tusen kronor (!) så jag hoppas den lever upp till sitt pris.

jag blir galen på mig själv.
det är inte bra, för varken huvud eller (framförallt inte) för kropp,
att trycka i sig 2 liter glass klockan halv nio en måndagskväll...
jag måste typ införa godis/glass/nötter/naturgodis/frukt/gosaker i allmänhet- förbud.
och det suger lagom.
mest för att jag inte kommer kunna hålla mig till förbudet.
för jag är så inkompetent och värdelös.
gah, nu ska jag typ.. gråta eller nåt annat värt.


jag hatar mig själv för att jag sumpat mina chanser.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kära du!

Du har verkligen inte sumpat dina chanser Fanny!

Precis tvärtom! Du har fått nya möjligheter att göra saker istället för att bara ha svält och träning som upptar hela din vakna tid.

Du vet innerst inne att du är på rätt väg även om den är rejält knagglig emellanåt.

Jag vet att du inte kommer att tro mig, och att din känsla säger något helt annat.

Men efter att ha kikat in på din bdb så är du fortfarande underviktig vännen.

Jag hoppas verkligen att du fortsätter att kämpa på MOT demonerna i ditt huvud!

Ingenting i hela världen är värt att sätta din hälsa, hela ditt liv, på spel igen!

Inte ens ett modelljobb fina du <3

Jag önskar såå att jag kunde få dig att inse hur fucking jäkla vacker DU är!!!!

Jag menar det verkligen, för jag skulle ALDRIG säga det annars, men jag skulle vara jätteglad och nöjd om jag såg ut som du Fanny!

Snälla du, jag ber Dig, kämpa på!



Du är tusen gånger snyggare nu än när du bara var skinn och ben, även om du fortfarande är väldigt smal!



Ta hand om dej vännen <3

KRAMAR OM

2009-06-08 @ 22:50:58
URL: http://pusselflicka.blogg.se/
Postat av: amandiii

du har inte förstört någonting alls. jag känner igen ditt glass/godis beteende i mig.

man får ångest efteråt och man vill ästta såkallade förbud på sånt. men försök, försök verkligen att lägga det bakom dig. lev inte i historia. lev i nuet. tänk inte för lång tid framåt heller. det är så mycket jag vill säga dig men som jag inte kan på en ynka liten kommentar. jag hoppas du förstår åtminstone lite av vad jag menar. ha en hääärlig sommar och fundera inte så jäkla mycket. LEV LIVET nu för du kommer ångra dig om du inte gör det. Man har EN kropp och ETT liv - lika bra att älska det för du kommer ändå inte få något nytt.

kram / amanda

2009-06-09 @ 19:00:58
URL: http://amanndow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback