bara några ord i förbifarten..

fyfaaaan vad kallt det ska vara då.
jag sitter med värmekudde och morgonrock.
äter godis och funderar.
blir fest nu, efter att ha grattat mina fyra studenter + fler man stött på på vägen.
jag vet inte hur jag ska ta mig hem.. jag hatar att sova borta, men jag har ju fan inte råd med taxi inatt igen.
och jag vet inte hur jag ska lösa drick-dilemmat heller. men det brukar lösa sig aningen enklare.

nej nu ska jag göra något.
vet inte riktigt vad, eftersom bussen först går om 54 minuter exakt och jag är rätt klar.
men eh ja, något som är roligare än att skriva ett meningslöst blogginlägg (till) iallafall.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Amalia

Självklart vill jag vara med er! Vården måste verklinge bli bättre, på på barn och på vuxen.

/Amalia

2009-06-05 @ 22:42:00
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback