bra dag ?

damdamdamdamdamdam

bra dag idag va?
ohja!
att äta frukost tidigt och långsamt och mysa med dea.
att somna om (med en sådär mogen och sofistikerad
kvinna bredvid som läser tidiningen istället för att sova, dvs
)
att få de sista skolgrejerna gjorda
att se att bilderna äntligen kommit upp på MIKAS
att äta blodpudding som är så galet gott
(och tydligen heter black pudding på engelska och äts till frukost i storbrittanien)
att se andrea gå iväg till skolan i regnet medan man själv kunde dra på mig mjukisbyxorna
att sticka till hälsohuset och träna
att komma hem och ta en dusch
att veta att imorgon kan jag officiellt säga att jag har sommarlov

mm, idag är nog en bra dag.
hittills.
dvs, bara kvällen/natten funkar också.

Kommentarer
Postat av: mitzvi

haha nej. men kan ju vara kul att fota lite annat folk också :P och jag äslkar dig snuffis!

2009-06-02 @ 19:43:02
URL: http://pulsera.blogg.se/
Postat av: Amalia

svar: Ohh, du är min nya arm-idol :P haha. JAg vet när man tränar och äter normalt blir det sjukt mycket! Jag brukade äta normal middag på kanske 10 knäckemackor till mat efter att jag kom hem! Läntar till det. Men jag fick alrdig sådanna armmuskler fast jag tränade as mycket.. fast mina sätter sig på benen o magen istället..

/Kram Amalia

2009-06-02 @ 23:28:31
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

när din bild finns med på mika, vad hjälper det dig då lixom. Skaffas det jobb till dig genom den sida. Skulle vara kul att veta! :D

2009-06-02 @ 23:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback