dagen idag,

,har väl varit en typisk dagen-efter.
vilket varit helt underbart skönt och lugnt och ja, bra.
jag vaknade faktiskt med andrea bredvid mig.
för ja, tjejen beslöt sig 1 inatt att hon skulle komma och sova hos mig.
eh, på cykel, i hööga klackar och kort sommarklänning och tunn sommarjacka.
som sagt, klockan var över 1 och jag hade kommit hem, trött och 156 kr fattigare (ja, taxi)
men självklart är hon välkommen, och 20 minuter senare klampar en bar(och svart)fotad kvinna
kall som en isbit in i mitt hus och det första hon säger är "jag är så hungrig så jag dör"
jag fick rosta en macka och pussa om flickebarnet innan vi la oss med värmekudden i sängen.

sen var det frukost vi vaknade för redan klockan 6.
ja, som jag ju vaknar varje morgon...
det smakade så gott och efter mackor och fil och lite prat om gårdagen la vi oss åter i min säng.
sen dess har jag inte gjort någonting.
förutom ätit lunch, handlat mat, ätit lite godis, och så har jag dammsugit mitt rum.
nu ska jag gå ner och laga middag, pasta med räkor i romsås, mums!
andrea kommer och avnjuter denna läckra måltid och sen ska vi se på film och äta glass, godis,
nötter och choklad tills vi spricker. cola har vi också laddat ordentligt med, givetvis.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback