fredags fetto



ja det här är en fin bild, tycker jag.
vilsam. vacker. lugn.
från österlen, såklart.

just sett klart på changeling med mor och mormor.
det var mysigt och filmen var bra.
(dagens tips, a-a)
till detta bröt jag min rebelliska diet jag mest satt upp mot mig själv,
och åt godis för 47 kr,
plus att jag åt det mesta av våra gemensamma nötter, choklad och lösgodis.
och jordgubbar!
hej sommar hej fredag hej fetto

jag har växt ur mina jeans.
jag kunde ha dem för någon vecka sen.
jag är tjock nu.
det var länge sen.
flera år sen.
konstig känsla.
men jag får väl vänja mig antar jag...
kommer aldrig mer vara smal.
smal och fin.

aj vad ont det gör att inse.
faktum.
inse.
faktum.

helvete.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer alltid vara vacker som en strålande sol.

2009-06-27 @ 15:09:56
Postat av: Anonym

vet du? det är så sjukt för jag känner igen mig så otroligt mycket i allt du skriver. i dina tankegångar.. i allt! och jag känner inte ens dig. jag har aldrig sett dig på riktigt, jag vet bara att vi bor i samma stad och har gemensamma polare. äh, jag vet inte varför jag skriver. känns bara så sjukt att läsa vad en total främling skriver, som om hon citerade ens egna tankar! men du är ärlig, och jag uppskattar det. kämpa på!

2009-06-28 @ 14:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback