GRATTIS STEPH och hej sommar (?)

hallå!
första sommarlovs dagen nu då.
och självklart regnar det.
och självklart är himlen grå och det är kallt och ingen annan har ännu lov så jag är rätt lonely.
MEN - idag är det prinsessparty.
jag älskar att säga det.
för jag är så o-prinsessig.
men steph fyller 18 idag
och detta ska firas !
jag och lina har bästa presenten ever.
förresten var jag först med att gratta födelsedagsbarnet.
(men jaa, jag vill alltid vara först och bäst och vackrast, vem vill inte?)
hon är ju trots allt den vän som snabbast kommit mig närmast.
snart har vi ett-års-dag steph!!
det måste också firas.
kanske med en fotografering? eheheh.
äru på simone?
kör en repris av 60-talet, fast denna gång kanske 70-, 80 eller 90-tal?

nu känner jag att jag skriver mindre viktiga saker,
för den här årsdagen är först den 27 augusti.

och nu ska jag iväg, in till stan och köpa studentpresenter,
för att sedan som sagt bege mig till stephanie elfstedt,
som från och med idag är "vuxen".
notera citattecknen.

GRATTIS DU VACKRA, FINA, ROLIGA, UNDERBARA FLICKA.

Kommentarer
Postat av: mitzvi

åååhå du din snuttis. och vuxen är mitt andranamn :D <333 presenten va awesome :D:D:D

2009-06-04 @ 22:21:42
URL: http://pulsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback