handikappad.

jag kan på fullaste allvar inte gå många meter utan att börja grina.
bara så ni vet, liksom.

så stackars jag får lägga mig i sängen, se på en ängels tålamod,
och vänta på att mamma ska komma hem och ge mig mat.
jag tror dock det slutar med att jag lagar maten, för jag är redan hungring.
tjock-tjej-hej!

och ja, fotografering med steph känns rätt avlägset i den dagsform jag befinner mig.
höga klackar, borta i länna ?
det skulle innebära förflyttning till först moppe, sen tåg, sen buss,
sen stephs hus, sen vart-vi-nu-skulle-fotat och så hela fadderittan tillbaka.
nejtack, jag ligger bra i min säng. iallafall gör mina stackars fötter det.
jag vaknade faktiskt av att det gjorde ont.
synd är det om mig.
vem kommer och tröstar mig?
jag behöver kärlek.

Kommentarer
Postat av: emma w.

jag skickar dig x-tra mkt kärlek BABY.

2009-06-09 @ 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback