ingen rubrik alls nu, känner jag.

har suttit 3 timmar framför tvn ikväll.
en mycket ovanlig händelse.
mamma häpnade när hon kom hem och stannade till
för att se om jag verkligen såg det som visades på skärmen.
jajamensan! paris hilton söker ny BFF.
det var måttligt bra.
sådär genomskinligt och ytligt och fullt av kändiskåta människor
- dvs precis som jag föreställt mig det.
men sen kom hells kitchen och då var jag fast.
dubbelavsnitt - hallelujah.
reste mig en gång - för att borsta tänderna.
de övriga 118 minuterna satt jag som klistrad och kände mig så bekväm så,
att se skitduktiga kockar få ännu mer skit av en ännu mer skiduktig kock.
undehållning på hög nivå!
och ja, skadeglädje är den sanna glädjen.

nu ska jag sova, imorgon har jag min sista "skoldag" i ettan på GUC.
hurra, sommarlov väntar och jag ska ha det så bra så bra!

som svar på en kommentar;
eh ja precis, nu när bilderna är uppe på hemsidan kan jag alltså få jobb genom MIKAS.
för de är en argentur. och jag är deras modell (nej jag kommer aldrig vänja mig vid att säga det).

XoXo - sleep tight !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej bara undrade ;)



jag undrade också var det svårt att få jobb där? Hade dom mycket krav och så?



2009-06-03 @ 11:26:43
Postat av: Anonym

desamma :) såg dig på bdb först

2009-06-03 @ 23:32:31
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback