jahaja !

jag är som sagt nere i linköping. eller uppe. eller mitt i.
skitsamma.
jag är i linköping hos ditte och andreas.
vi har det myspys.
med i lägenheten bor även robin.
jag är lillen i umgänget.

stackars mig och ditte.
klockan tre på natten kommer två skapligt
berusade unga män in och hoppar i sängen.
sätter på datorn och kör igång musik.
nån youtube-film också tror jag.
efter ett tag är det blött överallt.
kul robin, kul.

några timmar senare kör vi till vatten,
dvs en sjö.
skönt.
hem och grilla hamburgare, grabbarna fick visa sina skills med engångsgrillen.
ditte dissade burgaren, den smakade rök.
jag gillade min.

ost och kex är otroligt gott.
det är choklad med.
och oliver.
och jag är tjock.
framför allt bredvid ditte.

kubb är rätt kul faktiskt,
men jag suger på klockan.
(ni vet leken när man ska bolla en fotboll
och öka antalet för varje varv)

vanliga klockan har jag rätt bra koll på.

nu ska vi kanske se på film.
bara den satans fotbollsmatchen slutar snart.
tydligen "för-vm" vi ser på.
oj, nu vann brasilien.
dags för film nu då eller?


Kommentarer
Postat av: Robin

Vattenkriiiiiiiiiiiig är kul!

2009-06-29 @ 16:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback