natt-filosofi

jag tror inte på att playern eller tjejer som byter sängpartner som andra byter stumpor,
att de aldrig vill ha något seriöst.
jag tror bara att det handlar om perioder, eller vad man ska kalla det.
vissa går genom en tid då livet bara leker.
andra leker inte, de drömmer.
drömmer om något som kanske aldrig kommer.

jag är nog något av en drömmare.
vissa kallar det "för fin" (jo du menade det)
men jag ser det mer som...
jag vet inte, bara att jag ser det mer som en styrka.
jag tänker inte tappa mig själv.
inte tappa den jag vill vara eller håller på att bli.
jag säger inte att alla borde ha en som de gifter sig med och lever lycklig med i alla sina dagar.
verkligen inte.
men jag hoppas, och måste intala mig att tro, att man kan hitta någon.
då man inte känner behov av att "byta".
jag tror inte att det finns omöjliga fall,
dvs människor som bara inte kan hålla sig till en person.
jag tror bara att det kanske inte är rätt tid,
nu.

jag hatar att känna,
när man känner är man sårbar.
jag orkar inte vara sårbar.
igen.

men herre, underbar känsla.

nu ska jag sova.
XoXo - sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi hoppas, och vi drömmer. Du & Jag <3

2009-06-07 @ 10:53:30
URL: http://nubbly.wordpress.com
Postat av: Anonym

herre?

2009-06-07 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback