nattinatti

jaha.
imorgon är det dags för mina jämnåriga att återvända till skolan.
men inte för mig - hejhej - för jag har sommarlov.
jag ska ta tag i mitt liv och träna igen, efter flera dagars ledighet.
vad som ersatt min träning? jo - ätande.
haha inte okej vad jag ätit och druckit den här helgen.
firande i all ära, men flera kilon upp är det inte värt.
så nej, imorgon ska jag försöka tvinga iväg mig själv till gymmet.
mycket intressant att se om jag lyckas ta mig dit.

sedan har jag en dejt med världens bästa åsa.
ändå inne i stan kör jag en runda på gågatan och möter upp jess.
tillsammans sätter vi oss i det stålande vädret vid ån och äter jordgubbar, eller nåt.
sen hem och se en ängels tålamod.
för juddelidu, jag har äntligen laddat ner både säsong 1 och 2. (nej jag vet inte vartifrån juddelidu kom)
DÄR har vi en riktigt bra serie, fuck Lost och Desperate housewives.

godnatt nu
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback