nattlig update - 01.01

nyhemkommen från filmkväll hos siri.
min gamla bästa vän.
fina minnen har vi, typ när vi krossade hennes rumsfönster eller
när vi smög upp med glassen vi inte fick äta och satte oss i garderoben med varsin sked.

hursom, peter pan och råttatouille sågs tillsammans med några fina tjejer.
helal har en cool mamma och numera även en väldigt fin tatuering.
och på något mirakulöst vis lyckades andrea hålla sig vaken under hela första filmen (notera - första).

nej nu ska jag sova, är rätt trött trots att jag egentligen inte gjort något alls idag.
imorgon ska jag.. sova och äta. och så träna och förhoppingsvis träffa lina.
jag har saknat denna lilla, fräcka och på senare tid mycket upptagna kvinna.

XoXo - sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback