nu igen

jag sitter med datorn vid köksbordet.
massa tömmer köket för det ska göras om medans vi är bort i sommar.
jag säger att jag börjar bli mullig.
för det börjar jag.
och det gör ont.
jag vet inte hur jag ska hantera det.
jag har inte varit det på över 3 år.
sakta men säkert går jag tillbaka till den plumsiga, riktigt fula fanny.

jag vill ju vara smal som en sticka.
jag vill ju vara lätt som en fjäder.
jag vill ju vara fin.

vissa är bygda så de kan vara vackra och ha former.
jag är ju då inte byggd så.
och det gör också ont.

jag vill ju bara må bra.

Kommentarer
Postat av: Saga

Svar; Nej, det kan jag inte hålla med dig om!

Du är däremot en äkta pingla!

2009-06-13 @ 23:49:28
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: i

i torsdags stod jag vid åhléns och såg en tjej vars rygg var det enda jag såg, och jag tänkte att "gud vad smal, hon måste vara sjuk" och så vände hon på sig och jag är rätt säker på att det var du.

2009-06-14 @ 00:32:55
Postat av: Hanna Öhrn

Du måste sluta Fanny. Du ser så sjukt. Jag kan känna mig nöjd med mig själv ibland, och ändå är jag så mycket större än dig. Du MÅSTE inse att du inte är ens i närheten av mullig, du är väldigt väldigt smal.



Jag vill att du tittar på bilden med din mage och säger till mig : "jag är mullig". Om du kan göra det utan att ljuga så är det riktigt jävla skevt och sjukt. Att säga att du är mullig när ditt BMI knappt är normalt och ditt lår är som min arm är taskigt. Det är taskigt mot oss andra som faktiskt är mulliga, som har ett BMI som säger det och faktiskt skulle klassas som det i en undersökning. Du måste förstå, att så länge du tänker så är du fortfarande sjuk, för att säga att man är mullig när man är mager, det är anorexia.

2009-06-14 @ 09:16:39
URL: http://www.nubbly.wordpress.com
Postat av: Anonym

Håller med Hanna ;/

2009-06-14 @ 15:44:34
Postat av: Anonym

håller med hanna

2009-06-14 @ 22:36:32
Postat av: E

jag skulle bli överlycklig om jag kunde få lite "hull" på min kropp !

2009-06-15 @ 17:40:29
URL: http://ellenohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback