on the way

internet ombord.

på väg till linköping nu - japp japp.
har ingen aning om vad vi ska ha för oss varken idag, imorgon eller på måndag.
väl hemma på måndag ska jag skynda till knivsta.
skiter i om klockan är nästan natt eller om jag är halvt död efter allt resande,
jag måste träna.
jag står inte ut.
gårdagen var hemsk.
jag grät, skrek och grät ännu mer.

nu ska jag äta min medhavda lunch.
sen ska jag nog leka med min dator.
kanske slänga iväg ett sms eller två.

sist ska tilläggas att jag saknar min bästa vän där hemma.
vi brukar ju umgås varje dag,
så om det ibland bara är i några minuter.
jag tror jag behöver hennes kramar.
abstinensbesvär hej!

XoXo

Kommentarer
Postat av: a

du får så många kramar du vill <3

2009-06-27 @ 12:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback