plugg- och festdag

ja, det var vad detta skulle bli.
plugg/fest dag.
frågan är om det sista fullföljs...
känner mig aningen hemsk om jag inte åker till nicklas och firar.
men samtidigt har jag ingen vidare lust eller möjlighet att ta mig til sala backar i spöregn.
får se vad det blir.

nu sitter iallafall andrea i min säng med sin dator, och jag här med min.
vi är duktiga, flitiga studerande som kämpar sista dagarna innan lov.
eller, jag har ju lov imorgon, inte hon , ehhehe. synd !

jag får MVG i matte b !!!! fyfan vad jag är braaaaa. och matte a med, såklart. tss.
plus ett MVG i mediaproduktion, och ev ett i textkommunikation, annars ett "starkt VG",
vilket kan vara det sämsta betyget ever. haha måttligt kul att vara nära men inte tillräcklig.
nej, bäst skare va!
det är alltså här jag failar varje gång - för höga ambitioner och krav..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fanny du e grym! :) <3

2009-06-03 @ 17:12:29
URL: http://pusselflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback