fetaste kvinnan i sverige !! : o

åhå vilken bra kväll det vart !!
världens vackraste blondin har nu i timmar suttit och pratat med mig om allt mellan himmel och jord
i soffan framför en film vi som tur var båda redan sett.
hon är inte bara världens vackraste (ja jag måste upprepa mig) utan har en massa i huvudet också.
det gillar jag, snygga, korkade människor finns det alldeles för många av.

vi pratade om allt från blåsta flickvänner och vit choklad till lata tjockisar och diskuterade 
hurvida pengar man skänker till tex rädda barnen och unicef kommer fram eller ej... hm.

jag hittade en otroligt charmerande bild på oss från i fredags, smått glada i hatten inne på
toan passade vi på att ta en riktig "hej vi är 13 och fulla - wow coolt!" - bild.


stackars mamma förresten. jag äter alltid upp hennes godis när hon lämnar det och mig hemma.
syyynd.
nötter, choklad, popcorn och naturgodis har också intagits tills det nu helt enkelt är slut.
ironiskt. jag är rätt äcklig. gah, palla. jag ska bli sveriges fetaste kvinna! here we gooo.
för efter en kväll med ditte inser man att fan, jag kan aldrig bli lika snygg som henne, så jag skiter it' !!

Kommentarer
Postat av: ditte

Men åh vad söt du är vännen :)!!

Haha som vi sa igår så skulle jag nu kunna sitta och skriva " ja men fanny kolla på dig själv, du är ju mycket finare en vad jag är ".. Du vet att jag tycker att du är så himla fin! Vilket jag delar med många andra!

Ja, verkligen jätte mysig kväll! Tack för det! :)

Nu ska jag bara kirra allt så att jag är i Linköping så att du kan komma!!!



Massa puss o kram och oändligt med Kärlek

2009-06-11 @ 11:31:45
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback