studenter och ordbajs

dags idag för alla studenter att springa ut och få presenter och åka flak och bli alldeles för berusade.
ja, hejhopp gud så roligt.
själv ska jag åka på en "grattis-tur" som startar vid 11.53 - först till hanna, sen joanna,
sen lina, sen tillbaka till familjen sjödin, och sen till ossian. sen är klockan 18-nånting och
då är jag någ socialt utmattad. men mer blir det. fest på g och jag hoppas att jag inte
bangar av ren trötthet, för det skulle jag säkert ångra.

aja, skitsamma.
nu sitter jag mest och funderar hur jag ska organisera min dag innan och efter mottagningarna...
vill hinna träna. men orkar inte nu.. är så trööött. är dock skeptisk till att jag orkar ikväll. (och när fan jag ska hinna?)
blabla...du måste inte träna idag också fanny!...blabla
jo, med tanke på all skit jag stoppar i mig så behöver jag försöka att iallafall bygga lite muskler.

och vad har man på sig när man grattar en studenter ??
jag känner att jag ju inte ska vara den mest uppklädde,
men samtidigt ska man såklart inte komma i mjukisbyxorna, det fattar jag faktiskt.

herregud vilken skit jag skriver.
sånt här som kallas ordbajs tror jag.
så nu slutar jag.
nu går jag till min garderob och ser efter vad jag ska dra på mig.
hejhopp igen och ha en finfin helg

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback