kämpa !

fredagen den 12 juni, dagen då de flesta barn och ungdomar inleder sitt sommarlov 2009.
ja, så fint.

andrea och jag har en heldag planerad, träna och äta pizza (vilken kombination! sisi, så det ska vara) och så har vi planer på fest, såklart. vi har ett nr att ringa , då vi vill "styra något". haha jag älskar att få korta, men ack så innehållsrika meddelanden på facebook. för facebook är coolt. a-a.

nej hejhopp, nu ska jag ställa mig och göra pannkakor till min söta lillebror (röda ska de vara idag tydligen..) och så ska andrea på sin livs godaste veggo-lunch. jag ska frälsa henne med falafel och hommus.

XoXo

kämpa kämpa !! inte fybövelen att palla 1 kilos hantlar inte. inte när man ska vara snygg också.
frågan är väl hur snygg hon lyckas vara. (och hur många lyft det blir)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback