mmmmm!

söndagen den 14e juni, är det idag.
vilket betyder - 4 dagar till blekinge med steph, 5 dagar till midsommar,
7 dagar till lund, 13 dagar till linköping och ditte, 20 dagar till turkiet med carita,
33 dagar till schweiz och pappa, 52 dagar till göteborg med andrea,
och så 70 dagar tills jag fyller 17.

vilken tur att jag skrev ner dessa siffror, nu kan jag duscha i utan att känna
mig stressad över att ni inte har koll på när jag ska göra vad i sommar.
puh.

ikväll blir det disney med några tjejer, alla älskar disney.
imorgon hoppas jag på en lekstund med lina och sen tisdag.. sushi?
onsdagen är iallafall bokad för farväl-mys med andrea.
och givetvis ska vi äta sushi. kan inte bli för mycket sushi. eller för mycket wasabi.
andrea går i skola hos mig - "lär dig äta wasabi" - och hon gör framsteg.
nästan hela man får med när man beställer åt hon sist!!
fint, då har hon bara ... 200 % kvar till min nivå.
i'm the wasabi-master.
vilken merit, fanny!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då har du ju massa saker att se fram emot, men du lär väl inte vara nöjd med det

2009-06-15 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback