eheheHEJejej

hejhej,
jag lever fortfarande.
och det är ju guld.
ehehe, NOT (nu var jag cool!)

nere i södra delen av landet och jag är allmänt ensam och deprimerad och
genomlider nu någon slags "sluta äta skit"- terapi.
det är tråkigt och jag vill ha godis.
men jag vet att jag måste, det här är inte okej.
mamma verkar helt okej med det hela.
hon konstaterade själv häromdagen att jag "gått upp några kilon.."
jättekul att höra. ohja.
så nu är det mat vid regelbundna måltider som gäller,
ingen hets. aldrig mer.
får inte får inte får inte.
allra helst skulle jag vilja sluta äta. men det är jag för svag för att klara.
sedär, så det kan gå.
en gång i tiden kunde jag låta bli att äta under flera dygn och trots det träna som någon på elitnivå.

igår var vi i lund, shoppade lite på dagen och sen till kvällen kom min finfina kusin med vän ner också.
vi gick ner på stan, och jag konstaterade än en gång att jag älskar lund.
så himla mysig stad.
fotade lite, medan de andra två försökte övertala varandra att gå in i kiosken för att köpa cigg.
vilket dilemma.

idag har vi tagit oss till stranden nere på österlen, jag hatar att sola.
sen vidare till familjen vi bor hos varje sommar.
det är skönt när man bara går rakt in, till köket, packar upp maten man köpt,
äter något litet, pratar om planer för morgondagen, och SEN,
ja sen kommer själva ägarna av huset in och vi hälsar och kramas och lalal.
vi känner oss rätt hemma här.
men dottern i familjen är borta, på fest eller nåt, så jag ligger ensam i hennes stora säng..
hon skulle komma, vid midnatt senast.
så fint.

jag skriver lite onödiga grejer nu, men det är liksom en onödig blogg så skitsamma.
hela jag är onödig. mitt liv är onödigt. allas liv är onödigt. människan är en onödig varelse.
slutsats: vi kan lika gärna bara dö allihopa så blir allt nog bra.
eller så.

imorgon ska vi gå på promenad och äta sillamacka.
det är faktiskt väldigt mycket godare än det både låter och ser ut.
sen väntar nån stor fest för en halv miljon schweizare här i trädgården,
och ev en tripp till köpenhamn eller så blir det malmö,
sen sticker jag hem, via en helg hos ditte då.
ska bli väldigt mysigt och jag vill därför ha lördag nununu.

sen äntligen är jag hemma igen.
gud vad fint.
fast 5 dagar senare sätter jag mig på flyget till turkiet.
jag hoppas de har god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback