varningstext

andrea på väg till mig.
fint, jag behöver en bästis-kram.
jag tänker tvinga henne att se på hells kitchen med mig.
dubbelavsnitt till och med.
sen lär hon övertala mig till att se slutet av supersize me.
det känns som en rimlig deal.

vi kom på att om man nu tycker att det är nödvändigt att ha varningstexter på cigaretter och snus
(som om det finns en levande själ i västvärlden som INTE känner till riskerna...)
så då borde man väl ha dem på livsmedel också?
för som vi lärt oss av denna dokumentär
- övervikt är minst lika farligt som rökning, bara inte socialt accepterat att kritisera
.

våra tre förslag:






Kommentarer
Postat av: amandiii

just nu skulel jag kunna gråta för alla som känner som dig och många andra. jag är heeelt fri från dessA TANKAR.. DE KOMMER TILÖLBAKA IBLAND MEN INTE ALLS SOM FÖRUT.

SNÄLLA, GÖR BARA SOM JAG SÄGER. TÄNK ATT DU MÅSTE, ANNARS DÖR DU TYP :)

jag vill vcerköigen att du ska släppa allt och bara köra liksom.. lev livet, alltså det är såå gryyyymt kul.





kom igen bara. släpp det och sätt på en bra partylåt och skit i speglarna... LEV BARA

jag kommer må dåligt annars... puss

2009-06-09 @ 22:01:30
URL: http://amanndow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att avråda människor att köpa livsmedel, vore ju att uppmana till anorexia? :/

Man behöver ju mat. Cigaretter behövs inte, de skadar ju faktiskt endast.

2009-06-09 @ 23:52:26
Postat av: Anonym

Men fy, vilken ångest jag skulle få om något av det där stod på livsmedel, det är ju nästan synonymer till "sluta äta". Nej, usch.

2009-06-10 @ 16:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback