12 - billig tjej

okej, jag måste börja ha bättre koll på mina alkoholintag.
framför allt vad fan jag gör under tiden som påverkad.
eller ja, pratar, det är vad jag gör. en massa skit.
alltså, i grunden sanning, men så förstorat och så förvrängt.

nu vill jag egentligen inte gå tillbaka till skolan.
åka bussen. sitta där. och bara känna hur jag sagt för mycket.
kan man skylla på att man var full?
nej, det håller inte.
jag har alltid varit den som sagt att ; "gör man grejer man inte vill på fyllan får man väl fan lära sig dricka så man kan kontrollera sig själv!"
nu förstår jag dock problematiken på den punkten... och jag kan lugnt påstå att jag är en billig tjej
- och då menar jag "billig" som i att det inte behövs mycket för att jag ska bli lite väl öppen, inte på annat sätt, såklart (!!)


Kommentarer
Postat av: josieman

äh, valborg är glömt om en vecka ;)

2009-05-03 @ 19:20:54
URL: http://jsefin.blogspot.com
Postat av: Lina Vestling

jag har också gjort samma misstag måååånga gånger.

för att vara ärlig nästan alla gånger jag druckit alkohol :(



skulle vara kul att dricka med dig nån gång?

kanske ha en grillfest och dricka vin eller cider och sånt annat gott? :)



MISS U BABY <3

2009-05-03 @ 20:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback