16 - ring,ring

jag har skrivit nationella i tyska idag på morgonen, det var löjligt enkelt och som straff för att jag uttryckt detta så fick jag ett sjuhelvetes helvete på mediaproduktionen nu istället då.
ja, hur kul är det på en skala att skriva om BUP, ringa dit och försöka få uppgifter och rapporter av människor man varit under uppsyn av i 4 månader, och sedan bli hänvisad att istället ringa läkaren som än idag typ har ansvaret över mig och min vård på akademiska? inte så kul. de är nog inte så taggade på att ge mig info, svart på vitt, om hur deras vård brister.
eeh, jag ringer socialstyrelsen istället.


Kommentarer
Postat av: stephy

Eller så åker vi och skjuter varenda jävel på sjukan

2009-05-05 @ 16:57:09
URL: http://pulsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback