17 - detta kan bara bli äkta kärlek

ja, igår fick jag ett sms av steph, det stod: "Tada. Det har kommit en mörkchoklad-glass med chilismak!"
det här var liksom det bästa på hela dagen (förutom mejlet, nyheterna och allt det andra av guld som dagen innehöll)
men jag var nu givetvis tvungen att kolla upp det, och ja - glassen finns!
hur underbart är det inte? helt fantastiskt, för chilichoklad är bara så himla gott. och jag älskar glass. kan det bli en bättre smak-kombo? nej typ inte. det blir att testa i helgen, jag har beordrat min mor att inhandla denna kaloribomb redan i eftermiddag.
ja jag kommer bli tjock, och? bästa sättet är iallafall att njuta <3 och i helgen blire massa gott!
jag har en dejt med lina-fina också, och jag är nog inte allt för orealistisk om jag gissar att vi kommer kränga godis i massor.
sen ... lördag, vad är planen för lördag? söndag, vad är planen för söndag?


Kommentarer
Postat av: steph

planera in mig vavava

2009-05-05 @ 16:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback