21 - fredagfredagfredagfredagfredag

jag har haft en bra dag, trots allt. skola blev det som sagt inte. jag sov istället, och sedan åkte jag in till knivsta för att träna och handla lite gott till kvällen. för lina slynan wall hade äntligen tid att ses igen, så vi mös med grekisk middag och sen lite godis och hipphipp. hon är för bra hon.

och morgondagen ser också himla fin ut, vill egentligen träna, men blir nog inget.. mamma är lite grinig, åsa ringde idag för att säga att proverna var lite sämre igen. jag blir så sur, de blir bara aldrig nöjda. jag mår äntligen bra, tränar och äter och min kropp mår bra. jag har ett liv. jag orkar inte att de ska ta det ifrån mig - igen.
hursom, ska in till uppsalis imorgon för att ha en heldag med steph, blir lunch och bio och sen grillar vi stadsparken med grabbarna.

nej nu ska jag nog sova, XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback