21 - jag . hatar . mig . själv

  • flera hg nötter/naturgodis
  • chokladglass
  • TVÅ st chockladkakor
  • wasabi ärter
  • citron sorbe

fattar ni hur många hundra kcal det är ? typ inte bara hundra, typ tusentals. och detta på natten, en dag då jag inte ens tränat eller gjort någonting. och det här var alltså bara intaget efter halv tio, under dagen var det mackor, nötter, frukt och lösgodis som slank ner... jag är så jävla misslyckad.
hela tiden försökte jag intala mig att "jo men fanny, du är rätt smal fortfarande... en gång nu, gör ingen skillnad"
klart som fan det gör skillnad. för det är inte enda gången det här händer. det händer alldeles för ofta och jag hatar det.
jag hatar att sen ana försvann så har jag noll och ingen kontroll.

ingen skola idag. klarar inte av det. vill bara sova. kanske åker och gymmar. vore otroligt skönt. allra helst vill jag gymma hela dagen. timme efter timme efter timme efter timme.... blir ju knappast så. men oh så härligt det vore.
ännu härligare vore det om allt jag åt igår bara försvann, typ nuuu. jag önskar jag hade kraft eller vilja nog att åtminstone spy. men nejnej, inte ens det klarar jag ju. jag bara äter och sen ser jag hur fettet bildas. urk, nu ska jag sova bort lite tid och sen blir det fan att göra något.

hejdå.


Kommentarer
Postat av: DITTTTTTTTTTTTEEEEEE

LÄGG av! du är ju sjukt saml nu fanny, fortsätt ät!! och sluta hata dig själv det är inte nödvändigt för du vet att du är fiiiiiiiiiiiiin!!

2009-05-08 @ 10:26:42
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fanny, det gör inget. ALLA äter mycket ibland, det är helt normalt. Och du är fortfarande jättemager så du kan lungt gå upp några kilo utan att ens se lite rund ut. men du, börja inte spy och kompensera. Då åker du ju ner i äs-träsken igen, och det vill du ju inte. ta hand om dig <3

du är så himla fin, försök se dig själv med andras ögon , för ens egna brukar ljuga.

2009-05-08 @ 12:05:10
Postat av: Lina Vestling

du har INGEEEEEEEEEEEN anledning att hata dig själv.

din kropp är jättesmal och du ska vara mer än nöjd med dig själv, skulle göra vad som helst för att få vara DU!



kämpa på, och vad du än gör, fall INTE tillbaka i träsket igen! lova mig det?



PUSSSSSSSSSSS <3

2009-05-08 @ 14:42:29
Postat av: Elina

Du är fortfarande jättesmal

2009-05-08 @ 19:26:56
Postat av: Mitzvi

nej fanny är inte jätte smal, fanny är en riktigt skinny bitch, mager bitch gah. Jag ska göda dig min vackra kvinna. och jag är stolt över dig, som du har kämpat, och kämpar. Du har alltid och kommer alltid vara min förebild. pussi. ses i morrn <33

2009-05-08 @ 20:54:18
URL: http://pulsera.blogg.se/
Postat av: Hönapöna

Lägg av Fanny. Du måste äta så om du inte ska svälta ihjäl! Du KAN äta så, en av få människor! Var glad för det istället!!

2009-05-08 @ 22:48:26
URL: http://nubbly.wordpress.com
Postat av: Anonym

Sluta säg att du är frisk och mår bra i varannat inlägg, när du varvar med sådana här inlägg.. går inte ihop!

2009-05-09 @ 13:10:57
Postat av: mime , i know the feeling

du är jätte jätte smal!! och tänk hela tiden på att det är inte värt det, man lever bara en gång, det är INTE värt det.

Du är grymt snygg och fortfarande jätte smal. Det kommer inte hända någonting för att då åt det där. Det var bara bra, och friskt :) <3 Ta hand om dej.



Hoppas du förstod vad jag skrev. Hehe, är inte så bra på att.. tjao formulera?

kram

2009-05-09 @ 14:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback