22

gårdagen var bra. i stort sett.
sova ut länge och väl, sen mot staden för att träffa steph och vi beslöt oss tillslut för att pizza var en strålande lunch en sådan här dag. jalla fixade snabbt goda pizzor och när de var total-slut-uppätna gick vi för att ladda med godis till bion, via h&m och det där, för att tillsist landa på filmstaden för att se män som hatar kvinnor. och ja, den har gått i en evighet, och? nu såg vi den iallafall, och bra var den! hemsk, men bra.

sen vart det lite för kaos emellan, men tillslut hamnade vi i stadsparken, då även joinad av andrea och sushi. vi tröttnade dock rätt snabbt och tog oss hem vid nio-tiden. väl hemma satte vi igång disney och till den, cola och choklad somnade vi tydligen båda två. men mysigt var det!

idag är det söndag vilket innebär flera saker - imorgon börjar en ny skolvecka full av stress och plugg, och på tisdag har jag nationella i matte B, och sen i matte A på onsdag, plus svenska uppsatsskrivnig på tordag. ja och så ska jag ju ta mig till ludmilla för att intervjua henne där också, vilket inte är fyskiskt möjligt då uppsatsskrivningen är klar kvart över 2 och jag ska vara hos henne halv 3.
....och så fuckar ju min mejl så jag kan inte skriva till henne och förklara detta heller.
ja, lätt stressad är jag faktiskt. och jag borde verkligen plugga iallafall matte ikväll, idag. får se hur det blir med det.

nu ska jag iallafall in till knivsta och träna lite, känns väldigt motiverat efter de senaste dagarna... återkommer väl senare.
XoXo


Kommentarer
Postat av: emma =)

gud vad mysigt det där lät! saknar dig honey.

2009-05-10 @ 21:54:56
URL: http://epaulina.blogg.se/
Postat av: Petro och Jossan

Hej fin blogg :) Kolla gärna in våran blogg:)

2009-05-10 @ 21:55:59
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback