24 - eh, helgplaner?

jag är lite over-ambitious om jag börjar planera helgen redan en måndag va?
ja, det är jag nog.
well, min plan?
den är just nu som sådan att jag förhoppningsvis ska till katalin på fredag med lina + mor för att se/lyssna på veronica maggio, som ju gör galet bra musik. sedan lördagen är ännu inte klar, planen jag hade verkar inte gå i lås... söndag blir dock hemma-mys med andrea, egen sushi och sen ska vi se på en av de bästa filmerna som gjorts - lejon kungen.
mor min och bror är nere i skåne lör-mån, så jag vill utnyttja detta till fullo!
idé någon?

i veckan är jag så fullbokad att jag inte ens vill kolla i almanackan. det är nyhetsartikel som ska utformas, intervju som ska göras, 3 nationella prov plus en uppsats som ska skrivas, klassaktivitet som ska genomföras, JM-pokal som ska vinnas, samtal med åsa som ska hållas, gym som ska besökas, biljett som ska bokas, eng- och mediakunskaps-fördjupningar som inte gör sig själva ... AND SO ON AND ON.

förresten, ytterligare en skitviktig grej - någon idiot har snott min skinnjacka från london :( den var fin och av äkta skinn, känns ju lagom surt.

godnatt, XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback