26 - and off we go!

biljetter till en vecka i turkiet bokad i sommar!!
ska bli så himla roligt, och med mig har jag en av mina äldsta och bästa vänner - carita.
kännt sedan lekis, alltså i 11 år nu.
vi har gjort mycket galet, och de senaste åren har hon bott långt, långt bort...
tanzania, afrika, är fan för långt bort!
men, i sommar flyttar hon hem till sin familj och då är det bara några hundra meter mellan våra dörrar
- vilket ju är alldeles underbart!

men som sagt, den 4 juli drar vi till turkiet, side, för att njuta av sol, värme, god mat, festligheter och såklart - varandra.




och jo, hotellet ser finfint ut


Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Låter underbart med semestern bokad!

Ska faktiskt också till Side i sommar, för andra året i rad :D Vilket hotell ska ni bo på? Det ser fint ut :)

2009-05-13 @ 08:59:55
URL: http://emelij.blogg.se/
Postat av: LP

Åh! side är underbart. Själv åker jag dit för andra gången i Augusti, 1-15! attans. Där missade jag dig med lite månader :/ Men aja, ni får ha en trevlig resa, till en underbar plats. Side är bästbäst. :)

2009-05-13 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback