26 - snabbis

hallihallå!
jag kör en snabbis nu (snabbt, givetvis)
för ska strax iväg. mot knivsta och hälsohuset.
jag borde sikta på att komma med på den där "mest aktiva"-listan som hänger i gymmet, ehe...
nej men, allvarligt talat, det är ju bra att jag gör något åt mitt gäddhäng och fotbollslåren som dock varken byggts av  fotbolls spelande eller ens består av muskler.
mamma var på möte idag på akademiska, men mina idioter till ansvariga läkare, och de kan ju bara ta sig någonstans.
börja med en näringsdryck igen?
eh, eller.
jag fattar inte grejen (jo det gör jag egentligen, röda värden är inte bra, men jag mår bra så skitsamma),
jag äter som en häst (utan överdrift) och rör mig litelite samtidigt. bara bra, och nödvändigt med tanke på hur mycket jag som sagt stoppar i mig. nyss vart det ett halvt kg nötter och en halv påse torkad frukt. nu mår jag lagom illa då detta kom efter en stor middag. men ja, nu blir det ju att träna lite så det är lugnt.

jag ser fram emot helgen, som egentligen ser ungefär ut som jag beskrev tidigare,
dock har sakerna bytt dag och tid lite sisådär.
fredag blir nu som planerat veronica maggio på katalin med lina, biljetter hämtade och skjuts fixad.
kan inte bli annat än alldeles lysnade, med världens bästa lina och världens bästa veronica maggio, liksom.
lördagen blir mys-kväll (till att börja med) innefattande hemagjord sushi och sedan lejon kungen
(som verkligen ÄR en av historiens bästa filmer) och sen får vi se, blir det euro vision song contest eller blir det fest?
spännande!
söndagen borde (ska, måste) ägnas åt plugg. får se om det blir så.

nu är frågan som kvarstår - varför skriver jag det här? jag tror, rätt så bomsäker är jag faktiskt,
att ni överlever utan denna information. men nu har jag skrivit den och nu ska jag iväg som sagt,
gymmet väntar och kan inte bärja sig, den vill ha mitt fett. det vill att jag ska förbränna allt det äckliga som jag just stoppat i mig.
usch, äcklig tjej!

jag återkommer senare ikväll, tror jag, för att uppdatera er ännu mer. kanske blir det snart ett lite seriösare och bättre inlägg..
men jag känner att det blir ju lite pinsamt att ens försöka, då både elin och nicklas läser bloggen ibland.
de är nämligen Guds barn om man ska bedömma talang i att uttrycka sig, både i skrift och tal.
galet, och ändå umgås jag frivilligt med dem, varje dag, hela dagen.

Kommentarer
Postat av: emo_boy_92_cool

Skicka ett sms till mig, du vet vem jag är :)

2009-05-13 @ 22:09:57
Postat av: emo_boy_92_cool

hejhej

2009-05-13 @ 22:10:41
Postat av: emo_boy_92_cool

hejhej

2009-05-13 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback