27

jag skulle återkomma ikväll med ett lite mer seriöst inlägg.
ja, det får vänta.
jag kom hem, duschade och så var klockan elva.
och då var det läge att läsa papprena som kommit med posten idag, från socialstyrelsen.
för imorgon ska jag intervjua ludmilla, linnéas mamma.
linnéa som tog sitt liv för snart exakt ett år sedan, nu skriver jag ett stort arbete i skolan om den bristande vården på BUP.
det ska bli intressant att se vad jag får till, de här papprena var synnerligen intressanta. eh, iallafall det jag fattar.

men som sagt, dags att sova nu. morgondagen inleds med fotboll och sedan kör vi lite matte för att sedan ha uppsats-
skrivning på svenskan, innan jag springer till bussen och så snabbt som möjligt till ludmillas kontor.
sen hem, handla mat, fixa keket, förhoppningsvis gymma (bara jag får..) och sen sova.
gud vad skönt, jag längtar redan efter min säng.
som jag i och för sig redan befinner mig i... men snart måste jag ju upp igen.
åh, enda trösten är att om en månad har jag redan haft sommarlov i tio dagar, för vi slutar det 3:e
det är rätt fint det.

godnatt, XoXo

Kommentarer
Postat av: Lina V

fuuuuuuusk slutar du den 3e?

varförvarförvarför? :P



måste ses snart baby!

MISSSSSS U <3

2009-05-14 @ 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback