29 - okapabel

när mitt godismissbruk övergår till att jag äter tills jag mår illa och somnar, och följade morgon inte klarar av att sitta rakt och därav verkligen inte röra mig till skolan - då har det nog gått lite för långt va?

eh ja. så nu sitter jag hemma vid skrivbordet och ska verkligen försöka skriva till mitt artikelblock. igår startade dagen med att hela mitt tighta perfekta schema till detta block raserades - ludmilla smsade och skrev att hon var sjuk och inte kunde ses. okej, helvete! ses nästa vecka? då blocket ska vara inlämnat och klart? guld. underbart.

inte konstigt att jag tröst-äter.
blir hälsohuset och gymmet senare idag. herregud, jag måste ingå godisförbud. det här är INTE okej. okej, från och med idag - inget godis.
men fan fanny, good luck, du skulle inte klara en dag.

Kommentarer
Postat av: stephy

kommmer du ihåg att du sa till mig häromdagen "det måste inte vara allt eller inget" tänk på det när dte gäller dig själv ocks¨å

2009-05-15 @ 12:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback