30

det går snabbt det här, uppe i trettionde inlägget nudå.

jag kommer ingenstans i mitt artikelblock. jag har börjat på min krönika, men ja, det är ungefär allt jag gjort.
har tränat iallafall, skönt. blir nog att träna varje dag i helgen nu, bara jag orkar..
mamma och eric är nere i lund från och med imorgon, så det är lugnt.

jag funderar, vad ger man en nära vän som fyller 18? eller en far som fyller 50?
detta är vad jag måste lösa, det första redan tills den 4e juni. ajaj.

nej nu ska jag duscha, sen laga god indisk middag och efter det fixa mig för utgång med lina -slynan- wall! : D

Kommentarer
Postat av: Anonym

till din pappa tycker jag du borde ge nåt personligt. nåt som påminner honom om dig när han saknar dig nere i schwiez.

2009-05-15 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback